Repris sen igår.

Sitter hos mamma och pappa och kollar på fotboll. Repris sen igår (vi gjorde samma sak igår alltså) :) Fast idag har jag badat i poolen också, 25° är helt okej om ni frågar mig. Syrran, jag, Fredrik och brorsan plaskade så fint där i. Sköönt!

Sen åkte grabbarna iväg och köpte bil till brorsan. En Audi A4 Quattro  :)  Fin som tusan, han är så stolt över den. Fast det skulle jag med vara, såklart!



Mitt i allt ringde chefen för att kolla hur jag mådde. Det fanns ersättare och allt men dum som jag är sa jag att jag mådde bättre och skulle komma imorgon. Just nu känns det dumt att jag sa att jag skulle jobba, antar att det är för att det alltid blir värre mot kvällen. Fy, att man är så efterklok ibland. Är sur på mig själv! Hoppas jag är fit-for-fight imorgon  (ta i trä).

Ska åka hem närsom och betala räkningarna var det tänkt. Roligare har man väl haft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0