Sick and tired.



Idag är jag trött. Vill egentligen bara sova, men känner att det är lite för tidigt. Slutade vid ett idag. Rena lyxen. Och imorgon slutar jag två igen. Kanske är därför jag är så trött?!  ;)

Igår gjorde jag världens godaste fruktsallad! Åt och åt och åt under tiden som vi såg en riktigt bra film. Knowing. Har inte tittat klart på den än då klockan blev så mycket, har kanske 40 minuter kvar som vi sparat tills ikväll. Det var så spännande igår när vi stängde av, men vi var verkligen tvungna att gå och lägga oss! Om ni inte sett den är det ett bra tips (trots att jag inte sett hela än)!!

När jag kom hem idag gjorde jag iordning pytt i panna och stekt ägg. Det hör inte till vanligheten att jag ställer mig och lagar mat sådär rakt upp och ner. Men jag ville inte slösa pengar på någonting att ta med hem och käka. Duktigt gjort av mig tycker jag allt. Och gott var det också, satte mig i soffan tillsammans med Sex and the City och åt tills jag blev mätt. Eller tills det var slut :)  Fan vad bra den filmen är, och jag vill ännu mer se tvåan. Nu nu nu! Helst igår :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Vi gillade också den filmen -AS MYCKET- till vi såg slutet...varnar dig bara! :)



Puss älskling! ;)

2010-06-01 @ 20:25:02
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har sett slutet nu, inget bra slut. Blev lite besviken, det sänkte hela filmen :(

2010-06-01 @ 21:44:43
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0