Sleeping Beauty.



Hade ställt klockan på ringning vid halv nio idag, tänkte hinna med lite saker innan jobbet. Vaknade till och ställde om alarmet till nio. Det hela slutade med att jag gick upp kvart över tio. Oops !  Hade sjuka drömmar om både det ena och det andra, så jag vet egentligen inte hur pass mycket jag faktiskt sov i lugn och ro. Men utvilad är jag, dock känns det som jag fått en släng förkylning men jag tror och låtsas om som att det är pollenallergin.

Nu ska jag ställa mig och diska och sen tänkte jag passa på att gå ut i solen och njuta en stund innan jobbet. Börjar klockan två så det blir tajt ):  Nu är det bara två dagar kvar sen är det ledigt! Och då blir det sill. Gött!!


Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, vad drömde du då?, undrar jag! :)

Ah, men du söt! Kan vi kanske färga min utväxt på Lördag? Om ni ska till mamma och dem "lite skapligt"? :) Känner att jag ser ut som förjävligt [?!] i huvvet! :)

Puss!<3

2010-06-24 @ 08:08:54
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0