God och glad!

Oj oj oj, nu var det två dagar sen sist :) Men jag var så trött igår efter jobbet att jag bara gjorde det viktigaste och sen gick jag och la mig. Kul människa man är ibland!

Idag har jag varit på jobbet i princip hela dagen, 8:00 - 18:15 för att vara exakt. Fredrik slutade samma tid så vi tog en kvällsfika hos syrran och Tobbe efteråt. Mycket trevligt som alltid men nu får bebisen ta och skynda sig på :) Jag vill bli moster snart så jag har en liten plutt att skämma bort!  ♥

Sitter och kollar på Lyxfällan nu. Love it! Det är ny säsong med - guuld!

Både jag och Fredrik är väldigt glada idag med! :) Men det är typ hemlis varför! Håller tummarna och hoppas på ett bra resultat :) Mer kan man inte göra! Men så underbart! Puss på min älskling! ♥

Bildbrist! :) Så det blir en bild på my lovley hair! :) Haha!


Kommentarer
Postat av: Millah

Ååh, vi hoppas också! :) <3



Fiiiint hår älskling!! :) Och jaa, du får skämma bort plutten huuuur mycket du vill!! ;) Haha, de är ändå du som får vara barnvakt om den blir jobbig sen! ;) hahahaha =D Pusspuss<3

2010-03-11 @ 22:39:13
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Det är rätt tänkr Millah.



Blir ju lite nyfiken, har en tanke över vad det kan vara.....väntar med späning och se om jag har rätt.

2010-03-12 @ 08:57:28
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0