Godkväll

Mest bara för att förra inlägget började med godnatt :)

Idag har det varit full fart på jobbet, så jag måste säga att övertiden är välförtjänad. Vi har varit så bra! Allt är fixat, förutom spriten, men det är inte vår huvudvärk. Jobbade hela dagen ihop med Mona och det gick som på räls. Hon och jag teamar bra ihop! Så är det bara, och det gillas! :) Mycket!

Nu är Fredrik hemma igen och jag har hunnit kolla på veckans Bella & Tyra Show

Kvällen bjuder troligtvis på en film med lite gott till, vet inte än vilken film dock  :(



Imorgon är jag ledig och får besök av mormor och kusin med barn. Tror jag? Vi bestämde det förra veckan och har inte pratat sen dess. Får se om dom ramlar in framåt lunch. Ska ialla fall upp skapligt och städa undan lite. Och inte bara för syns skull utan för att det behövs!

Tror helt ärligt att jag kommer vara riktigt tunn hårig innan jag fyllt 30. Så mycket hår som jag fäller. Vad gör jag för fel?! Det jag vet är att det ligger mer hår på golvet efter en veckan än vad jag egentligen vill.

Tusan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0