Godnatt!

Nu är det dags för sängen, måste ha mina timmars sömn inatt för att orka med morgondagen :)

Ska nämligen jobba! Jag vet, en söndag på Systembolaget. Men det är så att vi ska göra iordning inför modulskiftet som är kommande vecka. Vilket innebär: nya varor in, andra varor ut. Nya priser så småningom, vilket innebär förflyttningar inom alla olika områden. Öl, vitt, rött och sprit.

det blir en låång dag skulle jag tro. Tur att det är dubbelt betalt vilket gör hela dagen mer värd.

Men det som är mest skönt, svenska?! :)  är att Fredrik ska åka till sina hemtrakter och hälsa på. Så jag slipper känna att jag vill hem hem hem hela dagen imorgon. För så brukar det vara. När jag vet om att han är hemma och jag inte är det, men vill hem. Så är det nästan det enda jag tänker på  :) Gulligt om ni frågar mig  ♥


Sen finns det en tråkig sak i det med, såklart, jag kan inte följa med och hälsa på. Vilket är synd! Man vill ju vara med :) Tycker det är mysigt och en del av så som det ska vara, eller vad man säger. Det är ju vi två nu och då kommer man i par  ♥  Men inte imorgon. Tur för oss så överlever vi :) 

Nu måste jag sova känner jag, har till och med svårt att formulera mig! Godnatt gott folk! 


Kommentarer
Postat av: Mami

Det blev ju ett perfekt väder att jobba i - alltid något! Kram

2010-03-21 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0