Kollektivt.

Godmiddag!

Idag vaknade jag av att älsklingen var uppe och styrde innan han åkte till jobbet, så jag klev upp jag med :) Klockan åtta på min lediga dag, börjar känna mig som en pensionär. Men skönt var det och så åt vi frukost tillsammans innan han åkte iväg för dagen. Själv ställde jag mig och diskade då. Det behövdes :)

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå lite fortare, är klar för att åka ner till stan för att fixa ett par saker och idag ska jag ta bussen. Usch så tråkigt att jag bara vill... Gå?! :) Men det hinns inte, och bilen är det körförbud på igen (tills imorgon då den ska besiktas) och den andra har ju honey då såklart. Kollektivt x(

Tror minsann att jag ska ut i vårsolen och sitta och njuta ett par minuter vid busshållsplasten. Hörs!


Festade till det lite på kvällen med ostbricka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0