Min lediga måndag.

Oj oj oj, vilken dag :) Hade ställt klockan på 9 men gick inte upp förrän kvart över tio. Det gjorde att hela dagen blev lite fel. Käkade frukost och började städa. Rolig start på sin lediga dag?! Fredrik åkte till jobbet vid ett ungefär och bara en stund senare fick jag besök :)

Mormor, kusinen och hennes söta små tossar Milia och Jacob! Dom var så mysiga. Ett ½ och ½ år :)
Har aldrig träffat dom innan, bara för att vi är så bra på att inte ses i släkten. Något vi måste ändra på om ni frågar mig. Men jag antar att det är tiden som gör att det oftast är svårt.

Det var ialla fall riktigt kul att träffas och prata lite skit och leka med barnen. Och gott, men onyttigt, fikabröd hade dom med sig också. Mums!

Blev själv igen vid fyra tiden, vilket passade bra för då började tvätttiden. Bra tajming :)

Ska ut nu igen och hänga upp tvätten i maskinerna och lägga i den sista. Sen ska jag traska bort till syrran, Tobbe och Kendra på mat. Gulligt av dom att bjuda på det :)

Måste
säga att det är svårt att inte vilja ha ett eget barn när man är omringad av så många små söta ungar :)
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: E

Måste säga att filmen inte var någon höjdare. Jo tack jag vet vad du är för riktigt tjejfilmer.

Filmen jag tyckte du skulle se heter My Sister's Keeper. Se den verkligen, den bästa tjutfilmen. <3

2010-03-22 @ 21:57:08
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Millah

Du har snart en egen liten skit att pussa på, och till dess finns alltid mosters lilla plutt här ju! <3

Älskar Dig, och förlåt att det inte blev nått myspys med bebis idag..! :(

2010-03-23 @ 01:45:23
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0