Myslördag

 

Hälsade på dom nyblivna föräldrarna igår och träffade lilltjejen för första gången :) Hur söt som helst!

Jag är en glad och stolt moster till söta Kendra.   2010-03-18  vägde 4030g och var 52cm lång.





Sitter och smälter maten för tillfället :) Tacos. Hur gott som helst, är riktigt proppmätt!

Idag har vi jobbat båda två, uppe med tuppen pga. ett samtal alldeles för tidigt imorse.
Hade gärna sovit tills klockan ringt, men det ska inte ältas i onödan!

Efter jobbet handlade vi på ICA och sen hem för att diska. Om jag ska vara ärlig känner jag mig lite stressad inombords. Pratade av mig om det med syrran igår och fick en liten utskällning över att jag måste ta hand om mig. Gulligt och sant. Men det går nog över. Ska verkligen ta det lugnt idag. Inte göra någonting. Mer än att vara med älsklingen som är sur för att Djurgården inte vann hockeyn  :/   Jag får trösta han sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0