Saft och bulle

Nu har syster och Tobbe varit på en fika. Dom gick precis nyss när yrvädret hade lugnat ner sig. För när dom kom hit var dom riktigt snöiga :) De skulle vidare till IKEA och Ö&B. Måste säga att jag är avis, men jag skulle inte hinna följa med dom för när Fredrik kommer hem från jobbet ska vi åka till Maxi och handla och sen kanske till något mer ställe? Fast jag vet inte.

Han, eller vi, blev ialla fall väckta i morse. Vid 8!! Han fick åka och jobba och med det samtalet så rasade hela vår planerade dag. Men vad gör det om hundra år :) Vi får ta det en annan dag. Men jag har mina aningar att han tackade ja till jobb för att slippa tvättstugan? Nu är den klar när han kommer hem. Bara därför bokade jag tid nästa måndag på kvällen..

Nu ska jag in i duschen; raka benen och sen plocka och färga ögonbrynen så vi hörs senare. Beautytime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0