Sunshine!

Dagen går fort trots allt. Trodde jag skulle ha all tid i världen till att inte göra någonting - så blev det inte :)

Har varit ute i solen ialla fall, vilket var hur skönt som helst! Promenaden landade på underfär sex kilometer :) Passade även på att hämta ut mitt paket ifrån Jotex som låg på posten sen någon dag tillbaka. Finfina gardiner! Fick nästan lust att vårstäda, stryka iordning dom och hänga upp dom bara för att se solen lysa igenom. Det kommer bli hur fint som helst - I just know it!





Satte mig vid datorn för att tillsammans med en banan kolla på;

Bella & Tyra show

Ganska okej faktiskt, men det märkes att det var första gången och att dom var nervösa. Men vem hade inte varit det :)

Nu ska jag antingen ställa mig och diska eller titta på ett avsnitt av Vampire Diaries - vilket låter roligast?!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0