Shop until you drop.

Effektiv dag idag måste jag säga :) Har hunnit med mycket och lite till.

Slutade jobbet vid ett, och Fredrik var ledig på förmiddagen, så vi möttes upp i Tornby och lunchade.
Sen shoppade vi :) Så det blev en slant som gick åt idag;

• Tavellist - Mio - 400:-
• Bedroller - Rusta - fyra stycken 400:-
• Tavellist - Rusta - 200:-  (så vi ska lämna tillbaka Mio´s, man är ju inte dum)
• Födelsepresent till Kendra - H&M - pris hemligt såklart :)
• Billig fläskfilé - Maxi - 60:-/kg

• Och det bästa av allt; ny väska - Åhlens - 500:-   så himla snygg, bilden ger ingen rättvisa



Som jag sa till Fredrik i bilen på vägen hem;
"Sen var jag ju duktig och använde mina rabatter jag fått för att jag varit så bra kund också."

Svaret tillbaka var något i stil med;
"Frågan är om det är bra eller dåligt"   :) HAHA!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hehe, jaa det är frågan det..! ;)

Kul med "lite" shopping. (= Hoppas ni har tid att ses snart, och nej, inte för jag är nyfiken på presenten...! Ha de bra!

2010-03-23 @ 22:48:02
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0