Sunday

Hjälp! Mina naglar flisar sönder - blir ledsen i ögat. Får sätta dom på en riktigt kur med olja och olja och fil för att sen hålla tummarna för att det hjälper! Hoppas kan man ialla fall. Nog med dagens I-landsproblem :)

Idag har jag och Fredrik varit och shoppat! En present till mamma som fyller inom en vecka och sen ett nytt efterlängtat soffbord. Det blev ett Lack från IKEA och det duger bra, blev så fint så. Och nya mattan är på plats under. Nu leker livet :) Ett bekymmer ur världen. Efter det handlade vi mat och träffade på Pernilla på ICA, inte konstigt eftersom hon jobbar där. Och skulle hälsa till familjen :) Så... nu är det gjort  ;) Sen bar det av till NetOnNet för att inhandla min volymtång! Perfekt! :) No more livlöst hår - när tiden finns vill säga.

Köpte även en liten är-glad-att-du-finns-present till min darling! Ett blåtandsheadset till mobilen :) Mest för att ha under bilkörning då man kan koncentrera sig på trafiken bättre utan att ha en mobil i handen vid örat när man växlar eller kör på motorväg. Ja, ni förstår meningen. Plus att jag slipper oroa mig för att någonting ska hända honom :) Ett till bekymmer ur världen! Det bara lättar och lättar :)


Satte nyss ihop mitt halsband med - rosetthalsbandet. Och det blev urgulligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0