2010-05-17

Dags för sängen! Redan tänker ni :) 

Mötet var toppen, inte för att överdriva, men bra var det. Slutade vid fem som planerat efter en roséprovning. Fredrik kom och hämtade upp mig, och sen åkte vi ut till mina föräldrar. Skulle hämta en resväska som jag ska låna till semestern och blev bjudna på både mat och kaffe. Lyxigt!

Sen åkte jag och solade, och efter det så var det dags för säsongens sista Svenska Hollywoodfruar.
Mycket mer har inte hänt idag! Räknar dagarna tills vi ska åka  :)

Imorgon slutar jag klockan 13, och har resterande dag planerat att hänga med syrran, Kendra och brorsan. Syskonmys!! Vi ska gå på Ikano och kolla på studentkläder till brorsan och säkert någonting till mig och syrran också  :)  Det är inte helt omöjligt ialla fall.


Godnatt! Bildbrist idag, förlåååt  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0