Bed time.

Dags för sängen, vet inte ens när jag börjar jobbet imorgon men har för mig att det är halv åtta eller åtta. Som tur är vet jag ialla fall när jag slutar: klockan två! 



Har haft en riktigt bra dag idag, var och hälsade på Fredriks familj. Åt massa gott och hade det himla mysigt. Kul att se alla, känns som det var ett tag sen. Kanske till och med mer än en månad sen. Kom hem därifrån vid 20.21 för att vara exakt. Fredrik och jag hade gissningstävling i bilen, jag trodde 20.24 och han 20.25, så jag tror jag vann :) Efter det har vi tittat på film: Alice i Underlandet. Konstig, men helt okej film, ingen favorit dock. Och på tal om film, måste kolla upp när det finns möjlighet att se Sex and the city 2 med.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0