Dessa majbarn.

Återigen har vi ett par som fyller år idag, dessa majbarn  :) Grattis till mormor och Cina, min morbrors fru, på eran födelsedag! Kalas blir det på söndag. Det är mycket sånt i sköna maj, fullt upp  :)


Min urgulliga systerdotter, här en månad gammal  ♥

Idag har det varit jobb hela dagen, slutade klockan sex och gick förbi syrran på en bit mat och en kopp kaffe. Tobbe var iväg och fixade med bilen, så honom hann jag aldrig träffa, men syrran, Kendra och Emma var hemma :) Och det var gott sällskap för mig, hade det riktigt trevligt vilket inte är helt ovanligt :)

När Fredrik slutade jobbet, vid åtta, kom han och hämtade upp mig, efter det har det blivit Lyxfällan och bloggläsning. Och snart är det dags att gå och lägga sig. Imorgon är det jobb som gäller kl. 8.00 - 18.15.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0