Födelsedag



Idag fyller jag år! :) Tack för att gratulationer!! Dom uppskattas till tusen!

Jag har alltid, ända sen jag var liten, tyckt om att fylla år. Det är speciellt och det händer ju bara en gång per år :) Tyvärr är den här dagen förstörd eftersom jag varit på jobbet i 11 timmar. Det är något jag aldrig mer kommer göra om, så känns det ialla fall nu. Funderar på om man ska ta en semesterdag eller byta bort dagen i fortsättningen. När jag stod i butiken och plockade upp varor, med hälften stammisar och hälften troligtvis arbetslösa kunder (skillnaden är hårfin) så fick jag verkligen inte någon som helst födelsedagskänsla. Den fanns inte där. Och den kom aldrig heller. Inte under hela dagen - 11 timmar. Tråkigt är vad det kallas!

Nästa år ska jag ta sovmorgon, njuta av dagen genom att sitta i solen, gå och shoppa om jag känner för det och ha kalaset på samma dag som jag fyller år. Missförstå mig rätt, hade det supertrevligt igår, men det var fel dag :) Jag vet att jag är mobbad som tänker så - men jag är sån :) Tur att jag har en underbar pojkvän som får mig att känna mig extra speciell idag. Älskar dig sunshine!!  ♥

Kommentarer
Postat av: Millah

Told ya! Hade samma känsla över min dag förrförra året, och det liiite extra tackvare dig och Cina som jobbade på min dag...haha. Inte för att gedig dåligt samvete eller nått nu alltså! ;) Hihi.



Hoppas kvällen blev den bästa! Det är du värd!

Love ya!

2010-05-05 @ 21:42:32
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket!



Jo jag håller med. Kändes inte helt ok. Tur att man lär sig. :)



Kvällen har varit superbra, skönt att vara hemma och ta det lugnt och bara njuta av tillvaron.



Love u 2 ;)

2010-05-05 @ 22:03:54
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: kristiin

grattiiis igen =)<3

nästa år får du ha på din födelsedag ist ;)

du skulle väl berätta någon överraskning? =D

2010-05-05 @ 22:24:43
Postat av: Mami

GRATTIS GRATTIS JENNY



oxå nyfiken på överraskningen ?!



´KRAM

2010-05-05 @ 22:34:31
Postat av: Jimmü

Så synd att det inte blev bra, tjejen. Om det går jobbar jag gärna när du fyller 24 :)

2010-05-06 @ 02:02:26
URL: http://fargash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0