Godmorgon.



Hade ställt klockan på nio idag. Tjugo i nio ringer hyresvärden: besättar att dom gör en undersökning om hur många stundenter dom har i sina bostäder och frågar om jag är student. Nej, säger jag och lägger på irriterat. Mest för att jag var sur över att dom ringde och väckte mig med en så idiotisk fråga och just för stunden kändes det rätt att bara hata alla studenter. Hade det inte varit för dom hade jag fått sova tills klockan ringde.

Men jag somnade om! Har inte alls svårt för det nu för tiden. Är så himla trött rent allmänt. Klockan ringde och jag hoppade in i duschen direkt. Har käkat frukost och tittat på Nyhetsmorgon undertiden. Läst igenom mina bloggar jag följer och nu hade jag tänkt att se det senaste avsnittet från Bella & Tyra Show.

Tjugo i tolv går bussen jag ska med, och såhär i efterhand hade det varit skönt att vara ledig  :)

Kommentarer
Postat av: Millah

Varför buss?

2010-05-10 @ 10:58:44
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0