Miss av H&M


Hämtade ut paket ifrån H&M idag: min efterlängtade jeansjacka. Sliter nästan upp paketet och vad ser man??! Fel storlek! Den där förbannade 34:an som var för liten.

Gick in på H&M:s hemsida för att leta upp den och se lagersaldo på jackan, men hittar den inte! PANIK! Ringer till kundtjänst och beklagar mig, och så säger hon glatt att det finns en returnerad 36:a hos dom som hon lovade att skicka till mig om jag skickade tillbaka den andra.

- Självklart, säger jag och blir superlycklig över att den fanns och håller tummarna för att den ska komma så fort som möjligt! Och att jag inte blir besviken! :)

Det är trots allt dom som gjort fel och får jag inte hem jackan.... ja, då jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0