Sköna maj.

Valborg igår som vi alla vet. Vi jobbade till klockan sju och efter det åkte vi ut till mina föräldrar och firade med mamma, pappa, brorsan, syrran, Tobbe, Kendra och morbror. Grillade och hade det mys. Kom hem vid tre :) Då var vi trötta, somnade på fem röda.

Denna dag blev i samma sällskap :) Åkte ut till mor och far vid två-tre för att möta upp syrran och Tobbe. Sen åkte vi, samt brorsan, och slog lite golfbollar. Eller grabbarna ialla fall, vi nöjde oss med att titta på och få lite frisk luft. Blåsigt värre :) Mina fingrar var som isbitar efter timmen ute i blåsten, hade behövt vantar :(

 Fredrik har full fokus på bollen :)

 Tobbe funderar på nästa slag.

 Brorsan ser ut som ett proffs.


Sen när vi kom tillbaka stod maten nästan på bordet. Gulliga föräldrar man har :) Gott som tusan var det. Tror vinden hade sitt finger med i spelet: att man blev hungrig som ett troll vill säga. Och jag fick reda på att jag verkligen är såld på soltorkade tomater  :) Ville bara ha mer och mer och mer.

Efter maten blev det kaffe och glass och mys med Kendra  ♥

 Kendra sover i vagnen.

 Mor och dotter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0