Romantiskt



Vilken nyfiken syster jag har :) Tänkte precis berätta vad Fredrik gav mig i födelsedagspresent när jag ser kommentaren; vad var överraskningen då? :) Söt.

Och jag förstår er, jag är själv nyfiken av mig så det är nog dags att ni får veta nu :)



Presenten var en helg för två i Västerås! Bara njuta av varandra och unna oss det lilla extra.
På ett fyrstjärnigt hotell ska vi spendera helgen i en lyxsvit! Bastu och bubbel och mycket kärlek!
Romantisk trerättersmiddag på kvällen och mys i baren :) Bokat och klart första helgen i juli.

Har aldrig tagit in på hotell i Sverige förut bara för att komma iväg och fly ifrån vardagen för några dagar :)
Jag längtar redan riktigt mycket. Och är självklart extra glad över att det blir med mitt livs kärlek :)  Mys!


Kommentarer
Postat av: Millah

- M - Y - S - I - G - T -







Det är ni värda!

Love.

2010-05-05 @ 22:57:07
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: kristiin

åååh va trevligt =)<3

det låter ju helt underbart ju!

2010-05-05 @ 23:01:50
Postat av: Josefine

Grattis i efterskott gumman!

Å jag förstår att det ska bli skönt att åka bort och spendera helgen tillsammans med Fredrik guuud va mysig överraskning!! Kram

2010-05-06 @ 09:39:44
Postat av: Millah

Heeey! :D

Såg inte att du skrivit i bloggen! :)

Nej, blev inte att vi gick ut, stressade som fan hela dagen kändes det som, men ja..mobilen är väl i trygga händer antar jag?! ;) Hihi.

2010-05-06 @ 10:40:07
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0