Tackar och bockar.

Idag har svärföräldrarna varit på besök! :)
Dom kom vid två och innan det hann jag med att jobba och städa. Fredrik diskade och var DJ under tiden.

Vi blev bjudna på restaurang, så vi passade på att prova maten på Texas Longhorn. God mat, men en smula speciellt :) Fast jag tror att det var det som var charmen med stället också. Med mätta magar åkte vi hem till oss och fikade. Tog en kaffe på maten och fick i oss gott fikabröd får ICA Maxi. Sen blev vi ännu mer mätta i magen :) Konstigt fenomen det där.

Hade det riktigt trevligt, och sen fick jag presenter med :) En annan som fyllt år! Tack så mycket för allt.







Internt skämt med dom första presenterna:  förklädet och nagelfilen  :)

Det hela grundar sig på en händelse som inträffade efter att vi ätit mat hos dom sist:

Vi satt kvar ett tag och smälte maten, snackade lite skit och efter ett tag bestämde sig svärmor för att börja plocka undan disken. Hon ställde sig upp och tog på sig förklädet, sen satt hon sig ner igen med nagelfilen i högsta hugg och började fila naglarna. Då frågade jag henne om hon brukade ta på sig förklädet innan hon filar naglarna. Och på den vägen är det  :)  Så nu har jag hela utrustningen jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0