30:e november



Igår hade jag sällskap av syster och Kendra hela dagen. Det var så skönt! Jag blir panikslagen av att gå hemma själv och inte ha någonting att göra :) Då ställer dom upp sötnosarna. Vi tog det bara lugnt, tittade på tv, snackade strunt om ingenting och hade det riktigt mysigt. Sen kom Fredrik och Tobbe hem hit nästan samtidigt?!! Då fick vi äntligen kolla på deras röda sak dom var och hämtade i söndags - en ny bil :) Den var fiiin och efter det bestämde vi oss för att äta middag tillsammans. Följde dom hem vid nio och fick en kvällspromenad på köpet!

Det var min dag igår :) Fullspäckad av härligheter om ni frågar mig. Idag får vi se vad dagen har att bjuda på! Än så länge har jag bara diskat men det är ju inte kul för fem öre :(

Och förresten; pappa ringde mig igår och tyckte synd om mig och min dator. Och eftersom vi har lite utgifter nu när bebisen beräknas komma om exakt en månad idag :) så fick jag låna hans gamla dator under en tid. Tur i oturen för mig att han köpte en ny förra månaden :) Tack tack pappsen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0