Rastlösheten som sällskap!

Vilken lång dag jag kommer få idag :) Fredrik åkte till jobbet vid åtta och strax innan vaknade jag till, pigg som ett as! Tänkte att det är ju dumt att somna om, så jag låg och läste några sidor i gravidboken vi fått av barnmorskan. Sen gick jag upp och duschade och åt frukost. Efter det kom rastlösheten och hälsade på! :)
Inget trevligt besök!


















Har suttit på msn och snackat med syrran i över en timme nu och börjar bli hungrig. Om en timme ska jag vara klar och redo att bli upphämtad av Fredrik för att sen åka vidare på kontroll hos mödravårdcentralen. Och efter en bit mat och lite fönstershopping ska vi på föräldragruppsmöte eller vad man säger. Sen är klockan kväll och den här vackra dagen slut. Sa jag förresten att jag har semester idag?! Visst tusan vet ni! Och den utnyttjas till fullo :) HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0