Saturday

Guu vad trött jag är :) Helt galet. Sover nästan så fort jag får chansen, fast på natten kan jag vakna ett par gånger och ligga vaken ett tag. Och då slår det mig: sover jag för mycket på dagarna?! Många säger att det kan vara såhär i slutet på graviditeten, men jag vet i tusan alltså.

Idag är det helg! Fredrik jobbar och kommer hem vid fyra, sen ska vi åka till hans familj och ha lördagsmys :) På vägen upp ska vi stanna i Norrköping för att köpa vagn. Äntligen! Det kommer kännas galet, men visst är det på tiden?!

Så vad ska göras innan fyra?! Diska, vika tvätt, ta en låång dusch :) fixa naglarna och packa.
Hoppas ni får en bra lördag.

Eftersom min dator är bokstavligt urblåst har jag inga bilder till det här inlägget :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0