Tre år i Tornby!



Häftigt datum på gårdagen om ni frågar mig :)  10-11-12 och en fredag också - underbart!

Det var en smått speciell dag igår - det var nämligen tre år sedan vi öppnade nya butiken i Tornby!
Tre år! Sjukt att tiden går så fort, och så mycket som har hänt sen dess:

• träffade min kärlek som började jobba hos oss på våren ett halvår efter öppning  ♥
• har även träffat helt underbara nya människor som jag nu har och fortfarande jobbar med!
• gamla gänget från Systembolaget i Skäggetorp är snart nästan alla utbytta eller borta på annat vis  :(
• såklart kommer nya och trevliga människor att ta deras platser :)
• har efter tre år fått en ny chef - bra och dåligt, saknar min gamla sometimes.
• och ska om ungefär sex veckor vara mammaledig från jobbet för första gången!  ♥

På bilden har ni min relativt nya och älskade arbetskamrat Elena :) Som i torsdags serverade kunderna alkoholfritt och ett glatt humör :) Jag ska väl erkänna att jag själv klunkade i mig ett par glas jag med!


Kommentarer
Postat av: ella

haha naw tack jenny:D du kommer vara MYCKET saknad när du är mammaledig

2010-11-14 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0