Tre systrar och en bebis!



Idag har jag, mina älskade systrar och lilla sötnosen Kendra spenderat ett par timmar i affärer :) Det har varit supertrevligt. Dom ringde vid elva och frågade om jag ville hänga med ut till Ikano-huset, och självklart tackar man inte nej till ett sånt erbjudande - det låter tokigt :)

Nu sitter jag hemma med tända ljus och ett varmt vetebälte runt bäckenet (stavas?!) Det är hur skönt som helst - fick låna det av syrran och älskar det redan. Tack så mycket för lånet!! ♥ Väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet. Hoppas att vägen hem är okej med tanke på vädret.

Fick nyss ett MMS av mamma med en bild på ett adventspyntat hem och blev sugen på att dra fram julgardinerna och ljusstakarna jag med. Det dröjer nog inte länge :) Imorgon kanske?!

Ska även till Åhlens imorgon igen och köpa en sak jag föll för vid första ögonkastet, visar er imorgon vad det var för någonting :) Måste hålla er på halster ett tag känner jag för den är väl värd att vänta på. Underbart snygg med! Im in love ♥ Plus att jag har en kupong på valfri vara med 20% rabatt på där. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0