Kallt som tusan!



Jag hittade på någonting att sysselsätta mig med idag också :) Helt otroligt! Mamma ringde och sa att hon hade semester idag för hästarna skulle få nya skor, men hovslagaren kom aldrig pga. kylan så då lockade hon ut mig, syrran, Kendra och Emma till landet istället :)

Fick pannkakor när vi kom och sen gick vi ut i kylan fullt påklädda :) Jag och Kendra åkte pulka och skottkärra undertiden som dom andra red ut på pållarna. Sen var det dags för Emma att åka till ridskolan så jag och Kendra stannade hemma hos pappa och var sociala. Han kollade på min dator men kom väl fram till att det var hopplöst, trots det sitter han nog fortfarande och kikar på möjliga fel att fixa till :)

Jag fick ialla fall med mig pappas dator hem och är överlycklig! Nu kan jag sitta och muppa hela dagarna framför helt meningslösa sidor och bara ta det lugnt igen! Utan att behöva låna Fredriks dator :) Nu ska vi fixa oss ett par hamburgare med bröd och mysa! Imorgon åker han till Stockholm på kurs igen och är borta till på fredag :(

Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, vilken jäkla bild! ;)

2010-12-01 @ 10:30:47
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0