Frisk luft!

Sitter och tittar smått på Ensam mamma söker samtidigt som jag läser bloggar och myser med min Fredrik. Jag hinner med mycket :)

I helgen har vi varit iväg till Katrineholm på 20-årskalas för Fredrik kusin och efter det åkte vi med Fredriks familj hem till dom. Satt uppe och pratade till klockan tolv, sen var vi trötta :) Härligt att träffa dom igen, kändes som en evighet sen sist, och det var det nog med när jag tänker efter :/

Idag gick vi upp halv elva :) Så skönt! Käkade frukost och fixade i deras trädgård, räffsade löv och gjorde fint. Det var lite småkallt med det var härligt att vara ute och göra nytta. Och magen var inte ivägen allt för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0