Bebisinfo :)



I går var det dags igen, ett nytt besök hos mödravårdcentralen. Vi fick träffa vår nya efterlängtade barnmorska som var toppenbra! Hela besöket kändes riktigt bra och allt var i sin ordning. Hade lågt blodvärde men inte så att det var farligt, bara på gränsen. Får väl köpa på mig ett paket järntabletter och hoppas att det löser sig :)

Magen växer som den ska, men är lite mindre än snittet om man ser till tabellen dom har. Så jag får väl hålla med dom som säger att min mage ser liten ut för att vara så långt gången. Men växer det gör den. Bebisen lever loppan där inne och rör sig nästan hela tiden. Och nu har den ändå plats att röra sig på så det kommer bli läskigt när den blir större och känns och syns mer :) Men mysigt också.

Det börjar bli dags att tänka på saker som ska inhandlas innan kan jag känna. Inte allt för mycket saker, men ändå baserna :) Jag tror allt är planerat, allt utom skötbord. Det är fortfarande ett frågetecken kring vad vi ska ha för något. Men som sagt det är ett par veckor kvar och ingen brådska - mest skönt att ha det hemma :)

Det var lite update om vår väntan och längtan! Hoppas jag inte tråkade ut er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0