Den 6:e oktober.

´

Idag är det min dag - ialla fall om man ser till namnsdagen.

Har varit på jobbet i princip hela dagen, började klockan åtta och slutade klockan halv åtta.
Fredrik mötte upp mig efter jobbet, så himla mysigt :) Påminde lite om hur det var för två år sen!

När vi kom hem lagade vi mat och diskade så nu ser köket helt okej ut igen :) Kollade klart på Familjen Robinson undertiden vi åt och sen har det blivit datorn som tagit upp den mesta tiden, läst bloggar och tittat på hemnet.se. Kvällen börjar gå mot sitt slut och nu håller min kärlek på att somna ifrån mig här i soffan, bäst att förflytta sig till sängen må tro? :) Godkväll på er!


Kommentarer
Postat av: Millah

Grattis grattis på namnsdagen! <3

2010-10-07 @ 12:13:14
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0