Har haft en toppen helg!

Hoppas alla haft en bra helg. Min har varit toppenbra! :) Det är så härligt att träffa vänner som man tyvärr inte träffar så ofta, men sen när man väl gör det så känns det som det var igår. Allt bara flyter på, ingen behöver anstränga sig och vi är så pass lika att vi alla bara kan njuta av att sitta i soffan, snacka skit, titta på film och bara ta det lugnt. Det är så himla avslappnande och jag supertrivs med sånt sällskap!

Vi passade på att gå lite i affärer igår, tog en fika på stan och sen hem och njuta av helgen. Underbart!
Vid fyra styrde dom hemmåt och vi började tvätta :( Fy vad tråkigt. Åkte ut och snackade strunt med mamma och pappa i någon timme och sen hem och åt räkmackor och tittade på Lyxfällan på Play. Tvätten är fortfarande fuktig :S Illa, den får ligga och torka i soffan inatt eller någonting. Sen är det dags för sängen, klockan tickar.

Ska upp och jobba imorgon vid åtta, sen vid elva ska vi till Mödravårdcentralen och efter det tillbaka till jobbet. Fredrik är ledig imorgon och jag är avis som tusan! Men men, nu ska jag sova. Godnatt!  ♥

Inlägg utan bild bara för att jag är tråkig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0