Söndagsfika!


Som vanligt glömmer jag att ta kort :( Hemskt besviken. Här fikar vi i Spaninen istället :)

Idag fyller min farbror år - jag vet, det är många födelsedagar denna helg. Ringde till honom och gratulerade han tidigare idag och man kan väl säga att han blev överraskade över att jag hörde av mig. Hade kanske varit mer likt mig att skicka iväg ett sms men jag kände för att ringa. Snacka lite strunt :) Så han blev glad och jag kände att jag gjort någonting bra :)

Vid tre hade vi födelsedagsfika för Fredrik. Mycket folk blev det :) Hela hans familj och hela min familj (nästan) Första gången dom träffades så det var lite speciellt med. Det var supertrevligt - lite trångt kanske men finns det hjärterum så går allt. Fredrik fick massor med fina presenter (och vissa som även jag kan ha nytta av - det gillas  ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0