Söndagskväll.

Sitter och tittar på Ensam mamma söker och käkar nötter och dricker vatten. Ganska skönt när allt kommer omkring :) Tittade på Jumper innan - inte sett den tidigare men den var riktigt bra. Eller bra :) Hade inte haft något emot att kunna teleportera mig som han kan, då hade jag tagit mig en tur till Thailand för sol och bad.
 
Helgen har gått fort - alldeles för fort (som alltid)  Lördagen spenderades på jobbet till fyra och resternade dag hos mina föräldrar. Skönt att bara ta det lugnt med gott sällskap. Hela familjen var hemma i ialla fall några timmar.

Idag tog vi sovmorgon! Det är så underbart att inte behöva ställa klockan, utan att få sova tills man vaknar. Gick upp vid elva :) Sen gick Fredrik till gymet och jag ställde mig vid disken. Vid tre var det husvisning utanför Tallboda/Linghem. Fick sällskap av mamma, Tobbe, syrran och Kendra. Tyvärr var huset en stor besvikelse. Usch! Hoppas på att hitta det där rätta huset snart :) Eller om man får drömma ialla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0