Usch, som i järn!


Det där jäkla järntillskottet på brus var ingen höjdare. Bara några timmar efter att jag fått i mig skiten började jag må dåligt. Riktigt dåligt. Jag vet inte om jag vågar fortsätta ta dom?! :S

Tur är ialla fall en sak: jag har världens bästa arbetskamrater som fick hjälpa mig att räkna kassalådan och stänga ikväll för det klarade jag inte. Låg på soffan i personalrummet och tyckte synd om mig själv om jag inte var inne på toan :(  FY!
Ella, den ängeln, skjutsade hem mig :) Tack tack!

Kvällen bjöd på pizza tillsammans med sista avsnittet av Ullared, vad är bättre än det när man mår pyton?! Jo, att jag hade världens bästa sällskap också - min livskamrat ♥


Mår fortfarande illa till och från och jag bara längtar tills allt från brustabletten försvunnit ur kroppen, då kommer jag nog må mycket bättre. Fy för järn!! Ingen varnade mig om att man kan må illa av dom :(


Kommentarer
Postat av: ella

Yeah dagens ros! Hoppas att du mår bättre imorgon snörpan. Kanske tjänade några plus poäng hos fredrik nu med;P

2010-10-27 @ 23:43:18
Postat av: Malin

Nu kommer det här waaay to late, men ni kan ju planera att få ett syskon så småningom, eller behöver järn av nån annan anledning..

Jag käkar järntabletter som heter hemofer(/hemojern) (båda står på baksidan av kartan, men jag tror att det är hemofer de heter, vet inte riktigt var jag har kartongen till dem för tillfället). Men de är iallafall snällare mot magen och jag har inte haft några som helst problem av dem.

Så de kan ju vara något att prova om du behöver en annan gång, och de är dessutom i tablettform så de slinker ner lätt :)

2012-01-07 @ 22:11:06
URL: http://muwlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0