Härlig höstdag!



Är ledig denna underbara tisdag, solen skiner och det är en perfekt höstdag.
Trots det har jag inte varit utanför dörren än men beundrar den innifrån, fy på mig!

Tog en sovmorgon till nio, då ringde klockan, gick upp vid elva. Skapligt utvilad :) Har inte gjort någonting av dagen, bara låtit den gå. Precis såna dagar som man ibland bara älskar, lyssnar på Melissa Horn i min ensamhet och bara njuter. Ska strax laga mat, järnrikt blir det idag, så jag förhoppningsvis blir lite pigg och höjer värdena så min barnmorska bli nöjd. Efter maten ska jag fixa iordning mina naglar, måla dom i någon vacker färg för att förgylla tillvaron lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0