Torsdag!



Torsdag idag, en dag till och sen är det helg. Fast jag jobbar i helgen så rikitgt så kul kanske det inte kommer att bli. Men visst tusan går tiden fort - eller ja, veckorna ialla fall. Tiden kunde med går fortare så det blir vinter någongång :)

Idag börjar jag klockan två så jag måste nog ta tag i det och hoppa in i duschen. Har hunnit kolla på filmen Juno och diskat monsterdisken eftersom jag inte orkade göra det igår och sen har jag bytt gardiner i sovrummet också. Så lite effektivitet har det allt blivit :) Jag uppskattar det ikväll när jag kommer hem vid halv nio och så hoppas jag att Fredrik har lagt märke till hur duktig jag varit med. Sen är jag nöjd.

Ikväll är Lyxfällan, hoppas det kommer ut på play fort så jag kan få se det :) Missar början annars! Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0