Tur att man får drömma!



Nu har jag precis pratat med Fredrik i telefon :) Fan vad jag saknar han ♥ Tur att det är mindre än ett dygn kvar nu. Diskuterade lite ekonomi i det hela, längtan efter hus och hur vår dag har varit, sånt man pratar om helt enkelt :)

När man inser saker som inte är så positiva som man vill att dom ska vara är det inget roligt, det vet ju alla. Jag känner lite så nu får jag väl säga. Men man kan inte få allt, man kan inte leva på luft för att få ihop det, inte när vi är personer som även vill unna oss saker och ting. Nej! Det blir till att spara en större summa pengar en tid framöver och göra slag i saken senare. Så får det bli! Ett år i lägenhet till har man väl inte dött av?! :)

Slutade jobbet klockan sex idag! Så skönt! Åkte och handlade mat direkt efteråt, tog med lite alkohol hem från jobbet och sen åkte jag hem. Lagade mat och matlåda tills imorgon och nu ska jag diska. Sen blir det att vika tvätt och sortera tvätten tills på söndag. Och så ska jag kanske vara busig och dammsuga ikväll med?! Vågar man det? Nja, det får bli imorgon :) Varför ska jag vara så duktig kanske ni tänker?! Vi ska få gäster i helgen, en hel helg fre - sön :) Mysigt!

Nu känns det som jag skrivit en uppsats eller något liknande och klockan blir inte mindre. Dags att ta tag i disken! Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0