Snabbshopping!



Mötte upp syster och Kendra förut för att gå vidare till massa affärer och spendera lönen som hamnade på kontot idag. Nej fy, hemska tanke :) Vi gick till Lindex, köpte en overall till sötnosen och en ny bh till mig. Roligare kan man ha men inte idag :) Och nu i efterhand känns det bra för jag har ju trots allt lovat mig själv att inte slösa. Kom på att jag även köpte ett paket järn till mig också, sen var det inget mer.

Kom hem och diskade och ska strax vika tvätt. Ikväll kommer Fredrik hem senare för han ska inventera på jobbet - tur att det är tisdagskväll då DH och Cougar Town är på tv :) Det är bra sällskap det!

Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, joråfan! :) Sa inte Freddie det? ;)

Han har väl haft så nån vecka eller en-och-en-halv kanske. Finfint äre!



Söt hon är (eeeego igen), hihi.

2010-10-26 @ 20:57:20
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0