Födelsedagshelg!

Idag är det Fredriks födelsedag :) Min finaste som jag tycker om mest av allt i hela världen  ;)
♥ Grattis Grattis Grattis ♥




Vaknade klockan tio - låg kvar i sängen och gosade, pratade strunt om ingenting och öppnade paket. Resultatet efter paketöppningen, tja man kan väl säga att det såg ut som våran unge redan hade hoppat ut ur magen och ställt till det ordentligt i sängen. Han var värre än ett barn på julafton... eller så fick han många paket?! Det är en tolkningsfråga :) Glad blev han och det blev jag över att han blev, ja... just glad :)

Igår var vi på 25-årskalas! Tobbe fyllde år! Ett stort grattis i efterskott :) Hann inte med internet igår, studsade bort till dom så fort jobbet var avklarat. Blev bjudna på smörgåstårta och prinsess- och daimtårta :) Mycket kalas blev det :) Somnade vid halv ett ungefär efter en mycket lyckad dag.


Min systers kärlek och min ögonsten i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0