Shopping med syster.

Idag har jag varit ledig. Vaknade klockan nio för att ringa ett par ärenden. Typiskt att telefontiderna alltid ska vara bäst på morgonen :/ Men när jag tänker efter var det inte så tokigt att gå upp då - dagen blev på så sätt lite längre. Men jag kom på att jag inte hade någonting att göra sen och det var deprimerande. Pratade med syster på msn och bestämde oss för en shoppingtur tillsammans. Dagen räddad :)



Fredrik ringde mig på lunchen och frågade om han hade glömt sin mobil hemma. Kom fram till att den var borta efter mycket letande. Mindre kul. När man ringer till den är den avstängd så någon glad jävel har idag fått en HTC i sin ägo och är dum nog att inte leta upp ägaren. Vilken värld vi lever i... Sjukt! Säkert någon utlänning eller snorunge som har tagit den - inte för att jag har förutfattade meningar men vad fan, jag är arg!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hahaha! ...men ja, usch! ;'(

2010-09-29 @ 10:08:53
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0