Idag är en bra dag!

Idag är en bra dag! Kan inte helt beskriva varför men jag är riktigt glad :) Och det är aldrig fel - eller hur?!




Har redan hunnit med mödravårdcentralen på morgonen där allt var i sin ordning. Bokade redan in den nya tiden en månad framåt så det känns bra med. Växer som jag ska och går upp i vikt som jag ska?! Om det nu ens låter bra är en helt annan sak. HAHA! Gå upp i vikt är aldrig bra om ni frågar mig, men vi är två nu så den smällen får man ta.



Efter mötet åkte vi till posten, jag skulle returnera ett paket och Fredrik skulle hämta ut ett. När vi kom till utlämningsstället var det inte ens öppet, med andra ord; klockan hade inte ens hunnit blivit tio. Kände sig som ett par som pensionerat sig och står utanför innan öppningsdags. Vet själv hur man svär åt dom jävlar som gör så på jobbet. " Har dom ingenting annat att göra?!" tänker man.

Så vi åkte till Biltema och köpte och bytte bakljus på Golfen, sen provade vi posten igen med bättre resultat :) Sa jag att vi innan allt detta hämtade ut varsina par arbetsskor på Grolls med? :)

Nu sitter vi och fikar, Fredrik har fått bra besked från försäkringsbolaget angående hans stulna mobiltelefon. Får alla pengar tillbaka in på kontot minus självrisken på 1200 :- Så skönt! Så nu känns det inte lika jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0