Attackerad.

Fredag!! Så himla skönt! Även att man är föräldraledig är det något speciellt med dessa dagar och även att karln jobbar imorgon. Ikväll kommer han inte hem förrän vid nio men jag längtar tills det blir fredagsmys för vår del ändå. Hamburgare med bröd och Big Brother kan jag tro, sen är det dags för sängen :)

Så vad gör man med dagen tills dess då?! Var ute i solen en sväng tills jag blev attackerad av bin från höger och vänster, då slängde jag in handduken och gick in. Vill inte ha bistick i onödan plus att både jag och William har förkylningen precis bakom oss, vore dumt om den jäveln kom ifatt oss igen så att säga :)

Imorgon är det Valborg och kungens födelsedag! Vi får besök av svärföräldrarna - och mina med?!
Blir en grillning och god dryck till det :) Gott gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0