Godmorgon!

Fredrik har åkt iväg till jobbet nu och jag sitter och tar vara på dagen med start framför datorn :) Har inte haft den på på hela helgen så det blev en första gång nu, och det är det ganska mycket som blir märker man. En första gång :) Första gången Fredrik åker till jobbet härifrån och första gången jag är själv med William här en hel dag osv osv.

Börjar få ordning på det mesta nu med hjälp av familj och vänner och en kraftanstränging från vår egen sida igår - då vi packade upp nästan allt. Det börjar lika någonting ialla fall! Lite smått och gott att fixa och handla och beställa, men vi ska ingenstans så det får ta den tid det tar. Och det är nog det som känns bäst :)

William ligger fortfarande och sover så jag ska passa på att drömma mig bort på nätshopping utan resultat - bara idéer :) Dom är gratis!

Kommentarer
Postat av: Millah

Haha, aah skönt att vi slipper henne nu!! :)



Skönt att få så mycket uppackat, själv är jag bitter över att såfort jag försöker få nått gjort så blir det bara halvvägs - nästa gång ska jag inte flytta när barnen är små...suck! :( Haha. :)

2011-04-18 @ 10:23:14
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0