7 augusti, sjukstuga

Ska lägga oss om en liten stund, det är sjukstuga här hemma. Jag är på bättringsväg medan William snorar och har feber, stackars liten :( nu är det bara Fredrik som är kvar :(

Trots det har vi haft fullt upp i helgen; i fredags var det syskonträff, pappas syskon och mina kusinen festade loss. Kom hem efter tre så det känns väl rätt lyckat? Dock hade jag förkylningen hack i häl den kvällen vilket jag kände av morgonen efter. Mindre kul! Kurerade mig bäst jag kunde för att sen åka till Flen och sällskapa våra vänner och deras söta Martin :) Grillat, god dryck och sällskapsspel samt film :) Man måste bara älska kombinationen! Glömde tyvärr vi kameran hela helgen :(

Har blivit dåligt med uppdateringar men det ska bli bättre, nu när solen är borta ;)

Kommentarer
Postat av: Millah

Låter som ni haft det bra! :)

Shortsen är från Kristin. :)

2011-08-08 @ 11:19:04
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0