8 december



Nu har det varit tyst här i snart en vecka! Ajajbaja Jenny!! Antar att vi firade lite för mycket ;)
Skämt-o-sido så har jag jobbat och varit så trött och frusen hela veckan att jag bara druckit glögg och gått i mjukisbyxor så det känns inte som ni missat något ;) I förrgår var Fredrik på hockey så jag och Wille somnade klockan åtta.. I say no more.. :D

Imorgon är det fredag, underbara fredag! Älskar fredagar! ♥ Och den här helgen är jag ledig! Svärföräldrarna kommer ner och stannar lördag - söndag och vår plan är att hinna med så mycket som möjligt i lekrummet när vi får så bra hjälp! :) Ta i trä att nästan allt hinns med! Tapeterna ska ialla fall upp på väggen :) Dom köpte vi förra helgen och jag kan säga så mycket som; det blev inte den färg som jag från början tänkt..

Nej mina vänner, nu ska vi steka hamburgare! Hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Mami

Spännande, vad blev det för färg? Du var ju så säker på vitt?1

2011-12-09 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0