Sjukstuga


Var på Vårdcentralen i tisdags för en mjölkstockning som inte vill ge med sig. Fick penicillin och en spray som förhoppningsvis ska hjälpa. Hela kalaset gick på en femhundring, lite småsurt kan man tycka och nu över ett dygn senare känner jag tyvärr ingen bättring. 

Ska dit imorgon på en återkontroll och får se vad dom säger om saken. Känner mig både frustrerad och ledsen över det hela eftersom det är svårt att få tid till att pyssla om mig själv samtidigt som William vill ha all uppmärkssamhet. Det blir bara för mycket och allt känns hopplöst. Är inte William ledsen över hans nästäppa som kommer lite till och från så är det jag som är det. Ingen som berättade för mig att det kunde vara så jobbigt :(

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och hålla tummarna. Värme och lite tur är det som hjälper säger dom.

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Gumman ... jag blir ledsen när jag läser! <3 Du får lämna lillen här så du hinner med dig själv lite då och då. Ingen visste ju att det skulle bli såhär för dig, men nu blev det och då hjälps vi åt!



Hörs på tele!! Puss! @-;--

2011-02-03 @ 10:21:09
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: Emha

Hoppas verkligen att det blir bättre snart! <3 Kan tänka mig att det måste vara superjobbigt.

2011-02-03 @ 20:44:01
Postat av: Josefine

Tur att man har familjen! Jag hoppas att du får lite hjälp och att det blir bättre!! Kan aldrig föreställa mig hur jobbigt och ont du måste ha, har än så länge bara läst om det.. det blir till att skydda sig med mycket fetvadd.. vill inte råka ut för samma sen.. Kramar

2011-02-04 @ 15:14:55
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0