Lyckliga mig.



Känner mig så himla lycklig! Vaknade och var på toppenhumör! Sen blev jag rastlös och undertiden sprang klockan iväg i sitt vanliga gamla tempo och helt plötsligt var det dags för mig och William att åka till BVC. Läkarbesök stod på schemat och allt såg bra ut! Han växer konstaterade vi och det gör han :) Jäklar!

Fredrik och jag hade våran årsdag igår :) Den 21:e februari. Dagen vi officiellt blev ett par var för två år sen, och på den vägen är det! Att man hade sån tur att världens bästa karl föll för en ;) Han gör mig så lycklig! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Va roligt!! Tycker jag, för ni är så fiina tillsammans och underbara människor att umgås med!! Syns om ett par veckor :) Kraam

2011-02-23 @ 12:29:30
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0