Redan fredag.

Hur pass otränad är man om man flera dagar efter 1 timmes bowling i goda vänners sällskap fortfarande har ont i handleden?! Eller kan det vara så att jag sträckde den? Pinsamt är vad det är!

Fredag alla redan! Trodde inte tiden skulle gå så fort när man var mammaledig, vad fel jag hade :) Fredrik jobbar i helgen så ikväll blir det troligtvis en lugn kväll i soffan tillsammans. Det är bra! Jag behöver vila.

Och angående mjölkstockningen: Ingen bättring än trots återbesöket samt ett besök på sjukhuset igår. Fick däremot starkare penicillin vilket jag hoppas hjälper. Hämtade ut det idag och det landade på fyra härliga hundralappar. Man måste bara älska det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0