Nu är veckan slut.

 


Helgen är slut igen och idag har vi haft en härlig söndag med vår lilla familj. Var ute på en prommenad och svängde förbi affären och handlade. William somnade som en stock av den friska luften och jag passade på att färga håret, vet dock inte om det blev någon bättring?! Färgen var på rea så jag får för mig att den var dålig, man vet aldrig. Annars har vi kollat på en hel säsong av Lyxfällan och varit i soffläge hela kvällen.

Kollade på Solsidan också! SÅKLART! Lite komiskt att Anna hade problem med ammningen, en liten in-your-face-känsla kan jag tycka. Jag har ialla fall bestämt mig för att lägga ner hela idén, så fort mjölkstockningen är borta lägger jag det på hyllan. William är sex veckor nu och förutom dom två första veckorna har det bara varit problem! Nu får det vara nog och det känns skönt! Dags att njuta av tillvaron istället :)

Imorgon är det måndag och nästan hela veckan är redan planerad, det gillar vi. Då blir det helg snabbare.

Dags för sängen nu. Godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: jennie

Vilka fina kläder William har på sig :)

2011-02-07 @ 19:21:33
URL: http://gosigajennie.blogg.se/
Postat av: ella

Du kan ju alltid prova ugnen;)

2011-02-07 @ 22:24:07
Postat av: Millah

Tack så mycket hjärtat! :) Och tack själv för idag! <3



Förresten, Kendra somnade när vi gick från dig och vaknade nu ...tihi, undra när hon somnar ikväll! ;)

2011-02-09 @ 18:44:15
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0